Cílem seminářů je připravit posluchače na novou povinnost v zadávacích řízeních komunikovat výhradně elektronicky a upozornit na místa v zadávacích řízeních, kterým by měli zadavatelé, případně dodavatelé, věnovat zvýšenou pozornost.
Dále pak budou posluchači seznámeni s dopady GDPR do procesu zadávání veřejných zakázek.
Cílovou skupinou seminářů jsou především zadavatelé podlimitních a nadlimitních veřejných zakázek, případně dodavatelé, kteří podávají nabídky do zadávacích řízení.
Obsah:
V rámci semináře bude podrobně vysvětleno zejména následující:
- jakým způsobem musí zadavatel a dodavatel v zadávacím řízení komunikovat;
- jaké prostředky komunikace může využít;
- jaké jsou zákonné výjimky z povinné elektronické komunikace;
- podávání a otevírání obálek s nabídkami, poskytování jistoty formou bankovní záruky, vysvětlování a doplňování nabídek;
- předkládání dokladů v elektronické podobě před uzavřením smlouvy, rozlišení kopie a originálu elektronického dokumentu, uzavření smlouvy…
- odpolední část školení pak bude věnována problematice ochraně osobních údajů, které jsou poskytovány v rámci zadávacího řízení;
- Má zadavatel oprávnění tyto údaje zpracovávat?
- Na co si musí dát zadavatel při práci s osobními údaji a požadavcích na jejich poskytování v nabídkách dodavatelů pozor?